Trött och seg, slö lördag.

Ojdå, då var lördagen redan slut. Vi har bara legat i soffan med undantag då vi var ut till OnOff och hämtade ut min telefon som varit på service och när vi åt pizzan jag beställde hem när jag insåg att jag inte orkade laga middag idag som tänkt.

K har laddat ner ett nytt spel, Dragon Age origins. Så han har suttit och spelat medans jag legat i soffan och sett på och samtidigt passat på att mysa med Pollux som varit riktigt go nu ikväll. Oftast på dagarna är han rastlös och gnällig men på mornarna och kvällarna är han jättemysig och vill snosa ihop med oss.

Somnade en stund mellan 16 och 17, och när jag vaknade och klev upp blev jag så snurrig i huvudet att jag bestämde mig för att pizza får duga idag. Får laga middagen jag förberett i morgon istället.

Så nu sitter jag här, halvdöd. Borde väl gå och lägga mig med till och med det är jobbigt..haha. Borde inte klaga med tanke på att K har varit vaken sen 10 i går morse!! Fattar inte hur han orkar, jag hade slocknat stående tror jag.

Men snart blir det väl sängen..efter en tråkig men ändå lite mysig dag =) Är glad att vi skaffade trådlös mus och tangentbord så han kan sitta i soffan och spela på tvn. Så kan man mysa samtidigt som han spelar, inge kul när han sitter borta vid datorn och är okontaktbar.


puss /e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0