Halloween!!

Jaa, vi hade ju då Halloweenfest i helgen. SUUPERtrevligt var det! Jag och Jenny hade ju varit helt ambitiösa och skickat ut värsta snygga hemmagjorda inbjudningskorten till en del. Resten blev spontaninbjudningar dagarna innan.

En sak som jag inte förstår är hur folk på jobbet tänker ibland. Bara för att man har fest, MÅSTE man verkligen bjuda alla på jobbet för att det inte ska bli konstig stämmning? Måste man sätta upp ett anslag att man har fest så att alla har chansen att komma? Varför bjuda folk (som vi absolut inte har något emot och troligen tycker om men inte känner) vi inte umgås med annars?! Detta betyder för all del inte att någon är FÖRBJUDEN att komma...the more the merrier som jag brukar säga. Grejen är i dagens samhälle, att man inte kan sitta hemma och förvänta sig att alla ska bjuda med en på allt och att alla sitter och tänker på en hela tiden. Sådan är inte verkligheten. Man får helt enkelt sticka fram halsen lite grann och "bjuda in" sig själv ibland. Vilket jag själv är ooerhört dålig på, därav min egen avsaknad av sysselsättning på fritiden. Men jag sitter inte hemma och är bitter på allt och alla för att jag inte är centrum av deras liv.

Nåväl, tillbaka till festen =) Tänkte lägga upp lite foton så ni får se hur alla ansträngde sig (mer eller mindre) med sina kostymer och verkligen bjöd på sig själva =) Hur kul som helst!


Man ser tyvärr inte våran dekor så bra                      Älskling i sin snygga kostym!     
men det var jättemysigt i mörkret med
alla ljusen tända =)

Handen i bålen, utskurna pumpor, jag         Kim, Jack och Fjun =)
körde på stort ;)








Jack Sparrow =)                                                    Toa-kön ;)





//e

Kommentarer
Postat av: Hon med skåpet bredvid dig!

VADDDÅ??? Hade du fest och så var jag inte bjuden?!?!?!?! Vad är detta för sammanhållning egentligen??? ;-)

Kram på dig............från en som tycker om dig ändå ;-)

2009-11-03 @ 21:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0