Beslutsångest..

Hur går man från att vara olycklig till att bli lycklig?! Man måste väl göra sig av med saker som gör en ledsen och nere...? Även om man inte vill?

Jag är leds på att känna att man gör allt för en människa och den gör allt för sig själv...vad får man tillbaka!? Inte ett skit!
Och det värsta är att om man ber människan göra något för en för att underlätta, så kämpar han/hon ALLT för att inte göra det...så...kontentan, gör vad fan du vill...jag är leds! Jag orkar inte bry mig. Det enda jag bryr mig om just nu är min fina vovve.

Det är roligt hur man ser hans utveckling...allt från storlek, till lydnad, till hur mkt han förstår, till nosande...listan kan göras lång. I början ville han inte alls gå ut exempelvis...nu tycker han det är jätteroligt. Och nosen hans var näst intill obefintlig och nu snosar han som om livet hängde på det =) Tyvärr är han så omöjlig att fota så det är svårt att få nån fin bild :(

//e

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Jadu.. nog för att jag e för att vara smal osv, men dom där kilona behövdes verkligen!

2009-05-04 @ 14:55:01
Postat av: Ämmii

Läs min blogg, skulle betyda väldigt mycket

Kram

2009-05-04 @ 14:58:18
URL: http://lemondream.blogg.se/
Postat av: Emma

hmm...vadå behövdes?!

2009-05-04 @ 15:04:21
Postat av: bitte

Hej idag är sista chansen i min fina tävling där du kan vinna

En snygg väska och ett presentkort på 500 kr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0