Vårkänslor.

Ja nu har dom börjat krypa upp på en...haha på jobbet har vi alla gått å nynnat på lagret. "tingeling, tingeling.." =)

Idag åkte K ner till Värmland. Känns tomt här hemma. Det blir väl en helgsvisit, hoppas han är tillbaka på måndag. Det är skönt samtidigt med lite tid för sig själv, när han e hemma vill man bara umgås hela tiden och jag känner att det är svårt att bara koppla bort honom och vara "ensam" då.

Jag har köpt en ny mobil :-O En Samsung Touchwiz. Den är fin =) Och rosa...alltså den till höger.




Fast det står ju givetvis Samsung, och inte Anycall.....!!!

Jag är fortfarande trött, seg och frusen, kommer mig inte för att ringa Vårdcentralen för att boka en tid för lite tester. Det kan ju inte vara normalt att ständigt vara trött och stel.

Jag tänkte ta mig ut på en promenad nu, den första sen jag flyttade tror jag :P Nä jag har varit någon gång efter det men de gångerna kan räknas på en hand...hojja!


//e

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Ahaa. Som min men den nyare, och dyrare, modellen av den. Inte har du flaschat den på jobbet inte så man kunde bli imponerad. Kanske lika bra iofs :P

2009-03-22 @ 17:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0