Jaha ja...

Misärdag som vanligt.

Eftersom min pojkvän blev så irriterad över att jag inte sagt att maten är färdig och börjat äta utan honom så har jag fått sitta ensam hela kvällen. Han bara drog..

Jag har varit nere i Traderaträsket på sistone...ska väl vara slut på det nu men det är fasen beroendeframkallande =)

Dessa små pinaler har jag iaf införskaffat mig..



Och så då två stycken Zeldaspel till nintendot. Har fått båda klädesplaggen och Zeldaspelen men väntar fortfarande på konsollen... Kläderna var kanonfina! =D

Jag har som vanligt inte så mkt att skriva om. Är mest jobb och soffsittande som gäller för mig. Tills jag somnar klockan 21-22 på kvällen =P

Vi var förresten till IKEA i lördags. Efter många om och men fick vi ändå med oss en massa grejer därifrån. Bla:


Denna ska vi ha ovanför databordet.



Jag köpte två av den här hyllan. Och vi har dom i sovrummet, K var skeptisk men jag är nöjd iaf.



Knubbig....mina nya sänglampor =)

Och lite annat småtjafs...som glas, duschhylla, sängkläder osv.


Annars då....ja....misär.


//e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0