Äntligen är midsommarveckan över!!

Midsommar i all ära, äta god mat och med nära och kära...men allt slit hela veckan före midsommar förstör ju både humöret och orken. Folk är som gamar dagarna före sådana dagar...som min kamrat Fjun sa för någon dag sen "alltså...jag kan förstå att man beter sig såhär om domedagen vore på lördag"...men midsommar!? Nåja, resultatet av att jobba i matbutik (speciellt i fruktavdelningen med färskpotatis på extrapris och jordgubbar alla sliter och drar i) är att man egentligen inte orkar något när det väl lugnar ner sig.

Midsommarafton spenderade jag och K hos en arbetskamrat och hennes sambo. Där fanns även sambons kompis och hans Amstaff...vilket muskelberg säger jag bara...hunden alltså. Jättetrevlig hund, vi var dock lite reserverade till att Pollux skulle hålla på så mkt med honom för han kan vara väääldigt påfrestande, och smäller det så smäller det ordentligt...men amstaffen var väldigt tålmodig och på slutet skuttade han till och med runt lite med "pricken".
Såå, iaf...blev grillning och lite kubb. Mkt trevligt men jag var som sagt helt slut...lyckades iaf få i mig en cider och en öl  på 4-5 timmar (!?) :P

Idag är det ju kanonfint väder, måntro vad man ska hitta på!?

Vi har ju då kommit fram till att vi vill göra något åt vardagsrummet då det känns som "en bunker" och "en unkarlslya"...lite färg vill vi ha. Har pratat om en fondvägg, men kom sedan på att man kanske kan slänga upp nån självhäftande väggdekoration eller en schablon av något slag...finns jättefina.

   

        


     


För att visa några.


Jag vill åka till IKEA!!!! Någon som vill me? :P K är så tråkig :(

//e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0