Home and alone

Hemma är jag visserligen för det mesta...och ensam känner jag mig jämt, men nu är jag verkligen ensam, sånär som på hunden.

Det fina vädret saknas...har ingen motivation att göra nånting när det är så tråkigt väder ute. Var och gick en sväng med hunden nyss och dessa mygg...alltså...

Nåväl, nu är det bara 1½ vecka kvar till semestern, tiden går så himla fort =) Jag har absolut ingenting planerat till ledigheten! Det om något känns skönt! Det enda som är spikat i sommar är att jag ska ner till Sthlm i slutet på augusti. Men det är veckan efter min semester så det räknas inte som semesternöje ;)

Lite sommarbilder:

   



  

                                     


Tänk er att få vakna med den här varje morgon:




//e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0