Risig..

Jag känner mig inte alls på topp i dagarna :( Har haft ont i halsen ett par dagar och nu har jag blivit riktigt snorig också. Det är inge rolig för K är ju hemma nu och jag vill orka göra saker med honom också och inte bara ligga som en död lax i soffan och snörvla. Egentligen kanske jag inte borde åka till jobbet idag men jag får alltid så dåligt samvete om jag stannar hemma. Inte nog med att jag är förkyld, så vaknade jag upp (därav den tidiga timmen nu) pga känningar av den där jävla urinvägsinfektionen..morr. Så nu sitter jag här i mörkret och snorar medans K sover gott.


I förrgår var jag ju till IKEA...blev fattig igen, och ändå tycker jag att jag bara köpte småkrafs:

- En tavellist att hänga ovanför soffan.
- Ljuslyktor att ha på tavellisten som ska hänga ovanför soffan.
- En svart pyjamas så K kan få slänga min gamla urtvättade rosa som han har utvecklat ett starkt hat till (den ligger på golvet i köket framför sopkorgen för att han "inte ska glömma den").
- En spekpanna.
- Grytunderlägg
- 2 st taklampor till hallen och sovrummet.
- Sängkläder, som faktiskt blev godkända av min kära sambo.
- Ett överkast så man kan gömma undan de gamla sängkläderna som min kära sambo inte gillar.
- 4 st blommor m tillhörande krukor till 3 av dem. Den fjärde är ett bonsaiträd...jättefint.
- Och till sist, men inte minst, ett paket galgar...vissa köper servetter eller ljus varje gång de åker till IKEA, men jag kör på galgar. Av någon anledning räcker dom aldrig till =)

Sen var jag och K ute och rekade lite på Storheden och vidare...Vi var in på Casa Wikström...där jag sett ett soffbord jag gillade tidigare men inte riktigt haft råd och möjlighet att köpa det. Jag tyckte vi kanske skulle avvakta och kika runt, men K tyckte att det är lika bra att slå till när vi äntligen hittat ett, och sagt och gjort, nu har vi ett soffbord också =)


Nu saknas en lampa till vardagsrummet, vilket vi hittat en vi tycker om och säkert kommer köpa om jag känner min boyfriend rätt:P
Och på tal om honom...hojja jag vill också ligga och sova sådär djupt och gott :(

Nä nu ska jag blanda ihop lite lingondricka och försöka kurera mig från u-vägsinfektionen innan jag måste åka och jobba igen.

//e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0