Rik!?

Nä jag är inte särskilt rik egentligen...jag har så jag klarar mig och om jag vill kan jag köpa det där lilla extra som jag vill ha. Som idag exempelvis, gick jag ut på stan med förhoppningen att jag åtminstone skulle hitta ETT par byxor...eftersom jag endast har ett par som jag använder och som faktiskt passar bra. Till min egen stora förvåning hittade jag 6 par!?! Vet inte om jag ska behålla alla, men det kändes riktigt bra att faktiskt hitta jeans som passar...sååå, 3 av dem var på rea, och de andra 3 för ordinarie pris...alla jättefina, och känner jag mig själv rätt så kommer jag behålla alla :P Känns inge kul att bara ha byxor hemma som ser bedrövliga ut när man försöker sig på att prova då man känner sig sugen på förändring.

Min pojkvän sa en sak när vi pratade sist (som för övrigt känns som en evighet sen)...han sa att när vi var i London så "insåg" han hur fin rumpa jag hade...hah...inte för att jag håller med honom, men det var lite roligt att höra...speciellt eftersom vi varit tillsammans i ett år =)

Igår var min far och mor här och åt pizza samt hjälpte mig med lite montering...saker som K egentligen skulle gjort innan han for ut och jobbade men inte "hann"...Så far var rar och borrade en massa åt mig, så jag fick upp mitt vinställ, min hallmöbel och gardinstången i sovrummet. Tänkte jag skulle få åka till Ikea med mor idag och köpa lite lampor och gardiner, vilket jag verkligen behöver...men icket :( Köpte ett överkast på Åhlens idag, men det var för kort...så det måste jag lämna tillbaka :(


Lite foton från nyårsafton. Synd att man inte fick nåt på A...men det får man väl leva med =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0