Nytt år, nya möjligheter?

Ja jag kom just hem från våran sista inventering för i år...4 månader till nästa.

Och jag tänkte att, gud så skönt att komma hem, slänga sig i soffan och se om det är något bra på tvn...vilket det självklart inte var, men man kan ju inte få allt. Så jag hamnade här istället.


Har egentligen inte så mkt att förtälja, men har inte heller något annat att göra så...

Firade nyår hos A i Älvsbyn, jag och J...det var en väldigt händelserik kväll, och mkt trevligt att lära känna tjejerna lite mer än man gör när man hälsar på jobbet...vilket i princip är det enda man hinner med. Ingen vila ingen ro. Sen då var vi tvugna ta oss till inventeringen idag, som av någon fånig anledning är på nyårsdagen varje år.

Bejbi ringde mig på tolvslaget och gjorde mig så glad =) Önskar bara att han hade varit här.
Har insett, vilket jag iofs alltid har tyckt men mer nu än någonsin, att jag har det bra. Förutom då att han den dära är borta så mkt...så har jag ju ett jobb, en underbar familj, våran nya fina lägenhet och besvarade känslor från någon som jag håller av så mkt <3 Det är inte alla som har den turen och visst finns det fortfarande tid för saker att gå snett men man får leva i nuet, och i nuet är jag glad över det jag har! Och nu kan ju faktiskt nedräkningen börja =)

//e

Kommentarer
Postat av: Evelina

De var inte illa att han ringde vid tolvslaget! Ja försökte ringa till en person men kom ej fram. Fick nöja mig med ett sms haha :)

Ja var den första som lämnade våran fest pga att jag var så förbannat mätt eftersom jag vräkt i mig massor med glassbomb. Fick inte i mig mer grogg efter det och kunde bara ligga raklång i soffan så ja tyckte de var dags att gå hem då! =D Kloka ord där i slutet, låter som om du är riktigt nöjd som det är nu :) glad för din skull gumman! Kramar

2009-01-04 @ 20:42:20
URL: http://xevelinax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0