Hej

Ikväll kommer min pojke hem!!! I'm happy, happy, happeeeey!!! =D
Och för att fördriva tiden tills dess ska jag på IKEA....wiiie! Behöver köpa lite småkrafs som lampor och dylikt...så tänkte jag att jag passar på när mor ändå ska dit. Behöver verkligen lampor i lägenheten. Enda rummet som är helt upplyst är köket, vilket även är det enda rummet som i princip är klart... Jag tycker att man sett turkosa gardiner överallt tidigare...men nu när jag bestämt mig för att jag vill ha sådana i sovrummet så hittar jag dem iiiingenstans....suck! För det är ju inte som att jag tänker sätta mig och sy....nevvah!

E skickade lite foton från en trevlig fest vi hade efter jul nångång...ett litet smakprov :

Linda och Emelie














Hela högen














Det ringer!?



Oj, det snöar ute...såg det just, och eftersom det var blidväder igår och säkert fryst på inatt så kommer det vara snoooorhalt...dubbelsuck!!

Igår städade jag hemma... Jag skurade toan, helstädade sovrummet och dammsög och skurade i övriga lägenheten...allt detta på 45 min....rekord för mig. Ett säkert tecken på hur mkt jag gillar att städa och hur jag vill få det överstökat så fort som möjligt. Men vill ju att det ska vara fint när K kommer hem så han bara kan njuta av sällskapet...dvs mig! =)
Har tagit ledigt en hel del nu när han kommer hem, ska bli så skönt att vara ledig varje helg han är här. Har ju jobbat varannan helg nu i 5(!!)år mmed undantag från somrarna. Konstigt det där....hm, har blivit helt naturligt liksom. Och så finns det sådana som K som aaaaaldrig skulle kunna tänka sig att jobba så....nåväl, det är ju där perngarna ligger för oss inom det här yrket.

Nu måste jag fixa lite innan jag måste åka iväg.

//e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0