Fettisdag och kungabröllop.

Oj vad fint väder det är idag! Jag blir nästan lycklig. Och att jag faktiskt lyckats ta mig ut i dag är ju också en bedrift i sig.



Idag kom Knuten förbi en sväng. Vi åt oss en semla, dagen till ära, och sedan ut på en uppfriskande promenad. In till stan, där jag som vanligt lyckades göra av med en massa pengar, mest på piller :-O Fan, kom just på att jag glömde apoteket!!! Får ta det i morgon när jag går och klädshoppar ;-)

Min puls sitter och bultar ikapp med grannens musikanläggning...jäklar vad dom har börjat dunka, har inte hört tidigare..förutom kanske någon lördagkväll, men både i morse (då det väckte mig) och nu kör dom på för fullt.

Hämtade just hem mitt nya badrumsskåp från Ellos som jag beställt...wiie!! Ska bli så skönt att få gömma bort allt tjafs man har i toan.



Idag kan man kalla en bra dag! =D Fast visserligen kan det fortfarande hända nåt...se bara på fredagen, då allt var hur bra som helst...och så blir man blåst av sin bilverkstad...nåväl, det löser sig nog till det bästa det också.


Miss u!

//e



Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Ooohh.. klädshoppa imorrn. Det borde jag åxå göra, dock tror jag det kan bli lite jobbigt med en massa feber.

2009-02-24 @ 16:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0