Besviken..

Jag känner mig besviken av vissa olika anledningar just nu...

Jag tänker inte sitta å skriva ner allt, men en sak jag är besviken över som jag faktiskt tar upp just nu är blommorna...ringde ju blombutiken och bad om en ny likadan bukett som jag fick i lördags...grejen är den att den inte är lik ööööverhuvudtaget...att den går i rosa toner är väl det enda...så, eftersom hela grejen var att jag ville ha en likadan som jag fick av K så blev jag lite besviken. Missförstå mig rätt, blommorna är jättefina!! Men inte samma :(

nåväl..


Mer tänker jag inte skriva....godnatt!

//e

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Joo.. förstår hur du känner dig. Här trodde ja att du skulle bli jättesociala bruden när Kimpan for, men inte det inte.. Mycket besviken.. ;)

2009-02-17 @ 22:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0