Att hitta tillbaka

Ja igår var ju en bra dag................först gick jag halva dan på jobbet och var förbannad, sen kom jag hem, sov halva eftermiddagen och vaknade bara för att sitta vid msn och "disskutera" i 4h.... Sen ringde jag första gången till båten K är på, eftersom det inte går att få tag i honom annat än när han själv hör av sig, och det var ju inga problem....rätt nr och dom svarade ju till och med :P

Hur kommer man vidare när man kört fast? Kan man hitta tillbaka till sig själv utan att söka proffessionell hjälp? När hela ens tillvaro är deprimerande hur kan man ta sig upp ur det? Om allt är så hemskt och dåligt enligt andra hur ska man själv kunna hålla uppe en positiv anda?


//e

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Ja, du ser ju mig, jag är ju ett bra exempel. Är ju ALLTID glad och positiv, trots att vissa bara drar ner en hela tiden. Haha.. visst? ;)



Du å jag ska hitta på nåt nu. Såhär illa får det inte vara. Att sitta hemma och uggla gör bara saken värre.

2009-02-19 @ 23:24:38
Postat av: Emma

haha mjo jag försöker väl undvika folk när jag är på riktigt dåligt humör och inte kan vara social =)



vad ska vi göra då?

2009-02-20 @ 09:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0