Alla Hjärtans...

Nu är det en evighet sen jag uppdaterade...ingen förlust kanske =)

Idag är det alla hjärtans dag...vilken har gått förbi obemärk i många år. Och förväntade mig heller ingenting speciellt det här året heller. Men vad står och väntar vid dörren när jag kommer hem om inte en blombukett från min pojke :-o Det gjorde min dag och jag kommer på mig själv att sitta å fånle här där jag sitter :P Tack bejbi! <3
Sen så ringde F och frågade om jag ville följa med honom och R och äta för han sa att det kunde bli lite pinsamt om dom två sitter där och äter bland alla romantiska par som säkert är ute och gulligullar nu.



Fina lr hur! Lite dålig bild då cellofanet fortfarande är kvar på menmen..

Ja, K har ju varit hemma en månad, och det har gått fort som vanligt. Första veckan fixade och trixade vi lite i lägenheten men sen har det bara varit slöeri för hela slanten. Har inte gjort något nyttigt alls. Vi bjöd mina föräldrar på middag förra veckan och det var trevlig. Mor hade med sig fina tulpaner åt mig..wiie!! Hann dock bara ta foto när de var lite övernmogna men dom var fina så länge det varade.



Lite hängiga.



Så här ser det ofta ut hos oss, alltid någon som ligger och sover i soffan, i detta fall K som somnat där på kvällen och fortfarande sov där när jag klev upp morgonen därpå :P



Vi har satt upp en list ovanför soffan som gör enorm skillnad i rummet. Kanske inte ser så mkt ut på bilden men det är jättemysigt när man tänder ljus.
Har även köpt och hängt upp en lampa men jag ids inte fota den för den ska ändå flyttas.

Nu har han alltså åkt igen och jag ska försöka sova ordentligt och så ofta jag bara kan. Kan inte förstå att jag är trött konstant...helt otroligt.

Vi hade en konceptuppföljning på jobbet i veckan, och jag fick jättebra betyg för min avdelning!! :D Synd bara att en viss annan avdelning drog ner totalbetyget för butiken annars hade det blivit jättebra!

Jag har inte så mkt att skriva trots att det var en evighet sen...

//e

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Ohh.. orättvisa. Vikken fin blombukett du fick. Vill du låna bort din kille ett tag kanske? Till nästa Alla hjärtans dag? :P

2009-02-15 @ 03:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0