Kiss, kiss och kiss...

Ja det har ju hänt lite sen sist, påsken spenderade jag och min K nere i Värmland...bilade ner och bodde hos hans mor. Väl där satt jag och roade mig på blocket.se....och vad hittade jag om inte en leveransklar kull av små prickiga sötnosar... Jag har ju velat ha hund länge, och K ville ha en sån här så då passade det ju bra. Speciellt eftersom K är ledig ett tag nu framöver och kan vara hemma med den lille. Dom är så söta ihop =)

Såå hela min fritid (och Ks liv) består numera av att passa vår nya lilla Pollux, som har för vana att smyga runt och kissa =)

Pollux är en liten dalmatiner, 10v gammal på måndag, stora gubben jue...


Pollux första natt med oss.                                 Lillens första kompis =)



I bilen.                                                                     Hela familjen =)



"Snusus" älskar sin husse.                                 Lite trött...




Bus =)


//e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0