Oooops...

Här har jag nu suttit ett bra tag och funderat över vad jag ska ha för nick på min blogg och så upptäcker jag att jag redan har en blogg :-O som jag haft ett bra tag men aldrig skrivit i...såå, nu ska mitt tråkiga liv skrivas i ord...det blir långt å ointressant men må så vara =) Skyll på AnnSofie! ;)

Dagen började efter en 13 timmars lång sömn, och den var välbehövlig ska jag tala om! Skulle egentligen varit ledig igår men då var det ju utbildning och Emma var tvungen vara på jobbet kl 7 så ingen sömn där inte...gick omkring som en zombie hela dan. Men då fick jag iaf ledigt idag, och fick sova ut ordentligt, somnade alltså kl 17 igår och vaknade vid 8 i morse...nä jag förstår att det är svårt att få ihop matematiken men jag var vaken mellan 23-01 så därav 13h. =)

Eftersom jag lovat min mor att vara hundvakt en stund idag så åkte jag ut dit direkt på morgonen, för att (jag vet att det låter töntigt) jag ville hinna se Våra bästa år, som jag inte sett på x antal månader. Men givetvis så har dom ju ändrat sändningstid på reprisen så det var ju helt förgäves, var ändå tvungen vänta till efter 12 :P Hade som vanligt inte hänt så mkt mer i handlingen än att de kanske bytt rum...på sin höjd.



Men jag och mors schäfer"valp" Akela hade det iaf mys, kramades en massa och så tog vi med oss en ovanligt social och pigg Olivia på en promenad i skogen...Mimmi ville bara sova vidare så hon fick stanna hemma. Björnrädd som jag, av någon anledning är, så gick jag och var paranoid och pratade högt med hundarna hela promenaden :P


Jag ska ju då flytta....äntligen! Om 2½ vecka börjar vi slita å släpa. Eftersom det har varit allt jag haft i huvudet (bortsett från hundvalpar) så har vi redan bestämt allt vi ska ha...allt vi ska inreda lägenhetshelvetet med... Mest problem har jag haft med de framtida köksstolarna... Som jag ska köpa på Möbelhuset (mkt bra möbelaffär, rekomenderas varmt!) tillsammans med våran nya soffa. Problemet var ju då att de tydligen gått så bra att de är restade på huvudlagret...och inte skulle få in nå mer förrän i januari. Vilket ju känns väldigt avlägset... Men så ringde jag idag till Möbelhuset i Gällivare som hade några inne...och hon skulle i sin tur höra med Kiruna och försöka skrapa ihop 6st och skicka till Luleå, Prisa denna kvinna! Verkar som att jag får slippa äta vid datorn ändå =) (vilket jag måste göra nu, inga kommentarer)


Detta är alltså stolen som gett mig bekymmer, men det är den värd!


Bara en vecka kvar så får jag krama på pojken igen!! Wiie <3

Kommentarer
Postat av: Fie

Ohhh.. Jag borde egentligen ge flera kommentarer men jag börjar med:



Vilken läskig hund. Man ser ju hur hon vill anfalla en och äta en rå.



Sen guud vad fina stolar du har beställt. Precis min stil. Vi kanske kan byta?



Och sist och minst måste du sluta lägga upp porrbilder. Det är faktiskt olagligt vettdu!

2008-11-12 @ 21:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0