misär..

...är vad jag levt i denna vecka...suck! Jag börjar misstänka att gardiner är lömskare än man kan tro. Så fort jag tog ner och packade ihop alla gardiner här hemma kom skuggan över mig som en kalldusch...så nere jag har varit i början av veckan är det längesen jag var. Men det går uppåt nu och förhoppningsvis håller det i sig =)

Igår var det en tung dag med folk på utbildning och dessutom p-bidraget tis-ons...då alla snåla rullatorrejsande surkartar är i farten...hjälp!

I tisdags fick jag ett mail av en kvinna jag haft kontakt med tidigare om en hundvalp...hon skrev att den fortfarande fanns kvar och att vi gärna får komma och kika på den. Och detta efter att jag förra veckan konstaterat att jag inte kan skaffa en just nu, med mycke jobb över julen och K borta i princip jämt. Jag blir så ledsen... :(


Kom btw hem från frissan just, mkt dålig bild men livet är hårt =)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh va fin du är i lugg!! Inte visste ja att du hade en blogg! Nu har ja mycke att läsa! Va fint ni kommer få de i läggan, gillar verkligen stolarna å matbordet :) nu ska ja gå å läsa mer. Ha de! Kramar

2008-12-05 @ 00:37:00
URL: http://xevelinax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0