bildor i massor =)

Har lite att göra så jag tänkte lägga ut lite foton på mina...förlåt, våra möbelfunderingar... När vi fick veta att lägenheten skulle köpas så tog det inte länge för oss att bestämma den största delen av inredningen :P

Men så här är det tänkt iaf...
Våran soffa, Idaho lux divan från Möbelhuset:

Bilden är privat, och jag tror våran soffa kommer vara större, men tyget och utseendet över lag är ju detsamma... =)

Stolarna har jag ju redan lagt ut en bild på, men här kommer dom igen...tillsammans med bordet från Jysk :


Eftersom jag sålt min tv, så är planen att Kim ska fixa upp sin från Värmland... Vi funderar iaf på dessa tv-möbler...får se dock senare om dom passar in i lägenheten lr om det blir för mkt, väggen är ju som inte så stor där tvn ska vara... :

Sen hur vi planerar layouten på hyllor och skåpar blir oxå ett senare problem =)

Och sist, men inte minst....lr jo jag tror nästan det...soffbordet vi kikat på :

Ja jag veeet, väldigt dålig bild...och ja, det är snyggare irl än på denna...

Sen vill jag ju ha en svart takkrona...vore så fint :D Har sett några olika typer men inte riktigt fastnat för nån speciell än. Och en tavla har jag hittat oxå, som jag fått tillåtelse att slänga upp ovanför matbordet, men vi får se =)

Och även här ger inte bilden rättvisa åt motivet...menmen...har man skitmobil så har man.

Såå...det var en liten del iaf...sen kommer ju bilder på lägenheten hur den blev i verkligheten, vilket kan skilja sig långt ifrån teorin :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0