Less

När ska saker liksom bara gå som på räls för mig!? Fukn karma, ett steg framåt-två steg tillbaka.

Jag var så nöjd över att få hämta ut bilen i måndags, skönt skulle det bli! MEN ICKET...tror ni inte att någon jävel knackat in låskolven för mig...något strul jag haft med bilhelvetet efter det...på måndag kväll när jag skulle hem så tog jag mig inte ens in i den. Kul att stå där halv 9 på kvällen då man helst av allt bara vill hem efter att jobbat i nästan 12h. A på jobbet var gullig och skjutsade hem mig, vilket iofs var helt onödigt för några minuter senare kom en polispatrull och hämtade upp mig och vi for tillbaka till jobbet och dom hjälpte mig in i bilen och tog en anmälan. Men då...då hade ju givetvis batteriet blivit urladdat och stackarna fick leta fram lite startkablar och fixa med det oxå. Men så gulliga herrar det var, var så tacksam!! De till och med skulle följa mig en bit så jag inte skulle bli fast efter vägen. Stor eloge till Luleåpolisen =)
Men det är ju jättekul med hela situationen, och eftersom K inte e hemma så är det alltså JAG som får fixa med allt, ringa försäkringsbolaget och strula med allt. SUCK!

Och internet då...har ju fungerat som ett härk ända sen vi flyttade in. Men nu har jag bytt tillbaka till min egen dator och det flyter på =) Så K's dator åker ut med usb-porten först! Fy så less jag är på allt strul.

Men igår var det fest...wiiee, var skitskoj! Bara trevliga, om än överförfriskade, damer och ölspel och fototagning och...hrm...mkt mer. Trevligt indeed. For sedan ut på krogen där vi dansade nästan hela tiden, förutom då E var å sprang i baren...haha. Råkade ut för ett tragiskt försök till uppraggning i kön på vägen ut, ujuj...ja vad säger man, ett sista desperat försök att få med sig nån (dvs mig just då) hem?
Jag menar vad fan förväntar dom sig? Att jag ska slänga mig på, och bjuda hem dem på en dubbelmacka!?
Jag och E for då hem till mig och jag slocknade rätt fort, är inte van vid detta drickande längre.
Känner mig som en nykterist då jag har svårt att få ner någon slags alkohol. Visserligen rätt skönt för då dricker man inte så mkt, för jag klarar verkligen inte av lika mkt längre som jag kanske gjorde förut. Lika bra säger jag då!

Jag saknar min älskling! <3



//e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0