Julhets..

Jag är och har varit less på julen ett bra tag nu...varför förstöra den genom att börja julhetsa redan i oktober/november!?!

Samtidigt är det lite roligt att jobba nu såhär innan jul för alla är så himla taggade och jag gillar utmaningen med att vara "ny" avdelningsansvarig och börja karriären med att julbeställa :P Har en vag känsla att det kommer gå åt helvete men det återstår att se...Känns konstigt att stå och dra på med beställningarna när det än så länge är väldigt lugnt. Men helgen och i början på nästa vecka kommer det nog bli drag i butiken. Jag hoppas i varje fall att jag inte beställt alltför tokigt, men det visar sig. Är så stolt över att det ser så himla bra ut på lagret för det underlättar beställningarna lite när man vet vad man har...lr rättare sagt vad man inte har.

Men helst av allt skulle jag bara vilja ligga i soffan hela dagarna och tycka synd om mig själv! =)


Förresten...inte för att nån kanske är så värst intresserad, men jag har gått ner rätt många kg!? :-O Har dock inte vågat väga mig på typ ett år, eftersom jag då vägde mer än jag tror jag nånsin gjort...lr ja kanske men det var isf väääldigt längesen. Men nu innan vi åkte till London så ställde jag mig med fasa alltså på vågen, och med glädje såg jag att det var rätt många kilo senare...och nu efter resan har jag gått ner lite mer. Men jag förstår det inte...i flera veckors tid har jag ätit jättedåligt, under flyttens 2v (då K var här alltså) åt vi väldigt mkt skräpmat...och jag har inte rört mig på jag vet inte hur länge...nån månad och lite till kanske...helt sjukt. Hur gör man för att behålla vikten!? Och nu bara för att jag säger offentligt att jag gått ner så kommer jag säkert svälla upp som en ballong igen =)

Usch...har en massa disk som ligger och skriker efter mig...suck!

//e

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Jahaaa.. Det är därför du gått runt och förnekat det!

2008-12-19 @ 09:22:05
Postat av: Evelina

Fusko å skälv går man bara upp!!! känns som om allt bara väller när ja drar på mig jeansen. men efter jul, då jävlar haha!

2008-12-19 @ 18:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0