Jul jul strålande jul..

Suck, antar att julen är något man måste gå igenom, lixom puberteten och annat oundvkligt. Jag har egentligen inget emot julen, kan tycka att det är rätt mysigt stundvis. Det bästa är att vakna upp på julaftonsmorgon och mysa i soffan med sin älskling...resten är inte så noga...men det fick man ju inte göra i jul så eh...ja, "eh" kanske man kan kalla den här julen. Har ändå jobbat heeela tiden så när man väl kommit hem har man inte orkat annat än att slänga sig i soffan å kika lite tv innan man slocknar och sen ska upp igen nästa dag. Kan nästan säga att jag är glad över att den snart är över!! Ju fortare desto bättre, och ju fortare tiden går desto kortare behöver jag vänta på K som, as usual känns det som, är ute och jobbar.

Sitter hemma hos mor igen...jag är lite stolt över mig själv för att jag pratar så pass mkt engelska som jag gör. Man måste ju vara lite internäschonäl nu när Linda har pojkvännen här. Lr rättare sagt "fästmannen" då dom tydligen förlovat sig =) wiie! Det är så högljutt här...jag blir så trött, det är ansträngande att vara här. Men eftersom mitt internet inte fungerar hemma så får jag passa på att surfa när jag är här.

Jag har så mkt att skriva...men känner att det skulle bli alldeles för personligt och det vill vi ju inte =)

//e

Kommentarer
Postat av: Annso

Me like personligt. Shoot =P

2008-12-26 @ 23:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0