Glöggfylla och värmeslag.

Ja nu sitter man hos mor och far igen. Hela tjocka familjen är hemma, enda som saknas är min pojke. Vi har druckit glögg, som min syster kände sig berusad av.. och nu väntar vi på mat. I morgon drar alla igen så då blir det som vanligt igen, det är så roligt att ha både syster och bror här samtidigt.

Idag har jag pratat med K's försäkringsbolag för bilskrället...det är inte konstigt att ingen gillar f-bolaget för det går ju inte ens att få tag i dem. 3 ggr var jag tvungen ringa dit för att dom skulle ta sig i kragen. K har också pratat med Müllers, dom har erbjudit att betala hälften av kostnaden för låskolven...men jag tycker det är lite dåligt, inte fan kommer man ju våga lämna in bilen dit något mer om man får betala tusenlappar extra för att den ska stå ute oskyddad. Blir lite less...dom borde betala hela, är ju inga kostnader för dem.

Nu mat...

//e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0